Na základě Usnesení vlády ČR č. ze dne 19. listopadu 2021 č. 1035 a č. 1036 přijala městská část Praha 13 interní opatření proti šíření onemocnění COVID-19, nicméně úřední hodiny a služby úřadu zůstávají pro všechny občany a klienty nezměněny.

  "Epidemická situace se bohužel zhoršuje. Abychom maximálně chránili naše klienty i zaměstnance přijali jsme přísná interní opatření a pokud to lze, prosím, vyřizujte své záležitosti na úřadu elektronicky nebo telefonem. Pro případy, které nejdou vyřešit z domova, je úřad standardně otevřen. Úřední hodiny ani služby nijak neomezujeme,“ řekl starosta David Vodrážka.

  E-mailové adresy a telefonní čísla jsou k dispozici na webu městské části https://www.praha13.cz/Kontakty.html

Omezením osobních kontaktů chráníte sebe i ostatní, děkujeme za pochopení.

 

Vloženo: 22.11.2021 – Eva Černá ; Přečteno 211 x
Vytisknout