Neustálý nepořádek, dnes již chybí i koš, malý stále rozbitý přístřešek. Proč zastávka před Velká Ohrada a zastávka za Píškov, kde nastupuje a vystupuje minimum cestujících, jsou nové a zastávka Červeňanského, kde nastupuje hodně cestujících, vypadá stále takto?
Postup řešení:
10. 05. 2023 11:27:19
Dobrý den, Vámi nahlášená závada, byla postoupena k zajištění nápravy Dopravnímu podniku hl.m. Prahy a Technické správě komunikací, a.s.
Děkujeme za pochopení.
OKR
16. 05. 2023 08:27:31
Dobrý den,
nepořádek byl uklizen. Děkujeme za podnět.
TSK, a.s.
16. 05. 2023 02:06:12
Dobrý den, v přístřešku zastávky Červeňanského směr Píškova je zajišťován pravidelný servis v podobě metení pochozí plochy pod přístřeškem v intervalu 1x týdně a v případě silného znečištění v závislosti na klimatických podmínkách (mráz) i mytí tlakovým strojem. Koš umístěný v přístřešku není v majetku DPP.
Děkujeme za pochopení.
DPP, a.s.