V souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů a o změně některých zákonů, je dokument zveřejněn v upravené podobě.
M ě s t s k á č á s t P r a h a 13
Rada městské části
8. schůze rady MČ z 27.04.2015
USNESENÍ číslo UR 0175/2015 ze dne 27.04.2015
5. Výběr nejvhodnější nabídky podané na veřejnou zakázku malého rozsahu – „Dodávky tonerů, servis a profylaxe tiskáren HP“
Rada městské části
I. bere na vědomí
protokol o jednání hodnotící komise, vč. přílohy, vztahující se k veřejné zakázce malého rozsahu „Dodávky tonerů, servis a profylaxe tiskáren HP“, vyhlášené pod evidenčním číslem P13-12072/2015
II. schvaluje
– výběr nejvhodnější nabídky, která byla podána uchazečem Pody print, s. r. o., se sídlem K Lesu 345/10, 142 00 Praha 4, neboť nabídka tohoto uchazeče byla dle předem zveřejněných hodnotících kritérií vyhodnocena jako nejvýhodnější
– návrh smlouvy o poskytování služeb předložený uchazečem Pody print, s. r. o.
III. ukládá
zástupkyni starosty RNDr. Marcele Plesníkové
– odeslat oznámení o výběru nejvhodnější nabídky všem uchazečům veřejné zakázky
– projednat s uchazečem Pody print, s. r. o., změnu trvání smlouvy, a to uzavření na 1 rok
– dopracovat ve spolupráci s odborem informatiky a legislativně – právním odborem finální text smlouvy
– podepsat Smlouvu na dodávky tonerů, servis a profylaxi tiskáren HP s uchazečem Pody print, s. r. o.
Zodpovídá: zástupkyně starosty RNDr. Marcela Plesníková, termín: 15.05.2015
Ing. David Vodrážka v.r.
starosta
Petr Zeman v.r.
zástupce starosty
vedoucí Oddělení organizačně-administrativního