V souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů a o změně některých zákonů, je dokument zveřejněn v upravené podobě.
M ě s t s k á č á s t P r a h a 13
Rada městské části
17. schůze rady MČ z 05.11.2012
USNESENÍ číslo UR 0500/2012 ze dne 05.11.2012
7. Vyhlášení veřejné zakázky na služby ve zjednodušeném podlimitním řízení „Správa a zajištění údržby objektů ve vlastnictví MČ Praha 13“
Rada městské části
I. vyhlašuje
veřejnou zakázku na služby formou zjednodušeného podlimitního řízení dle § 38 zák. č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, v platném znění, „Správa a zajištění údržby objektů ve vlastnictví MČ Praha 13“ pod evid. číslem P13-53833/2012
II. ukládá
zástupci starosty Davidu Zelenému
a) podepsat výzvu k podání nabídky
b) zajistit rozeslání výzvy zájemcům dle přílohy č. 3 tohoto materiálu
c) zajistit zveřejnění výzvy k podání nabídky na profilu zadavatele a na internetových stránkách MČPraha 13
Zodpovídá: zástupce starosty David Zelený, termín: 09.11.2012
III. jmenuje
komisi pro otevírání obálek, posouzení kvalifikace, posouzení a hodnocení nabídek, včetně náhradníků, v tomto složení:
– členové: ZS David Zelený, Ing. Renáta Uramová, Ing. Jitka Šrámková, Nikola Peslová, Ing. Alice Kuchařová
– náhradníci: ZS Petr Zeman, Mgr. Iva Říhová, Renata Brabencová, Danuše Říhová, Iva Kozáková tajemník komise: Eva Dostálová
Ing. David Vodrážka v.r.
starosta
Petr Zeman v.r.
zástupce starosty
vedoucí Oddělení organizačně-administrativního